טיול מאורגן לצרפת

תוכן עניינים
טיול מאורגן לצרפת
טיול מאורגן לצרפת

תכנון טיול מאורגן לצרפת

לא משנה תחומי העניין שלך, צרפת מציעה משהו מיוחד לכולם. עם קצת תכנון וכמה אוכל נהדר לדגום, יהיה לך חג בלתי נשכח ביעד האגדי הזה.

טיול מודרך לצרפת מספק לך גישה ללא תחרות לגלריות אמנות ברמה העולמית ופלאי אדריכלים מדהימים – הכל במיקום נוח אחד – מבלי שתצטרך להדגיש על למצוא את דרכך לשם בעצמך!

פריז

פריז היא אחת הערים האהובות בעולם, המתגאה באטרקציות איקוניות כמו מגדל אייפל, ארק דה טריומפה ומוזיאון לובר. זה ידוע גם בזכות המטבח המענג שלו, חוש האופנה הגבוה והפייק הצרפתי.

פריז באמת עומדת בכינויה כ"עיר האורות "ולעולם לא מצליחה לשבוי עם האמנות, התרבות, ההיסטוריה והרומנטיקה שלה. עם כל כך הרבה יופי לכל כיוון, אפשר לבלות כאן חיים שלמים ועדיין לא לראות את כל מה שיש לו להציע.

תכנון טיול לפריס יכול להיות חוויה מדהימה, ולכן חיוני שתיצור מסלול מסלול מסודר. התחל בזיהוי האטרקציות המובילות שלך ושימו לב לזמני הפתיחה והסגירה שלהם, כך שתוכלו לתכנן את היום סביבם.

כשאתה מתכנן את הטיול שלך, חשוב להשאיר את עלות ההובלה וכמה זמן אתה רוצה להקדיש לכל אטרקציה. ישנן דרכים שונות לחסוך כסף בנסיעותיך, כגון רכישת מעבר מוזיאון או מעבר פריז הכוללים גישה בלתי מוגבלת בתחבורה ציבורית.

דרך נוספת לחסוך היא על ידי הזמנת הטיולים שלך מראש, כך שתוכל לעקוף את התורים הארוכים ולהבטיח מספיק זמן לכל האתרים הגדולים. ניתן להזמין את אלה דרך סוכן הנסיעות שלך או באינטרנט, ולהפיק את המרב מזמנך בעיר.

ישנם כמה מקומות שתוכלו לקבל נקודת מבט חלופית של פריז, כמו מערכת הביוב שלה וקטקומבות. בנוסף, תוכלו ליהנות משייט לאורך נהר הסיין בכדי להרגיע ונופים מדהימים של העיר – אם כי שימו לב שהאטרקציות הללו יכולות להיות עסוקות מאוד בעונת התיירות השיא.

התנסו בתוצרת העיר לטעים ביותר על ידי ביקור באחד משווקי המזון הרבים של פריז. בדרך כלל אלה כוללים פירות, ירקות, חרקים, גבינה, ביצים, שימורים ולחם וניתן למצוא אותם באזורים פופולריים כמו מקום וונדום או מונטרטר.

גלה את הפינות הפחות ידועות של פריז על ידי טיול נינוח בגנים או בפארקים. אם יש לך יותר זמן, מדוע לא לבקר בגינה המדהימה של Tuileries ולצאת לטיול נינוח לאורך נהר הסיין?

נורמנדי

נורמנדי הוא אחד האזורים האהובים ביותר בצרפת לבקר בהם. עם הרבה אטרקציות היסטוריות, זה הופך יעד מושלם למשפחות או קבוצות המעוניינות לגלות את התרבות הצרפתית מהעבר.

נורמנדי מציעה שפע של אטרקציות למבקרים לחקור, כמו שטיחי Bayeux האייקוניים, מונט סנט מישל ורואן. שלא לדבר על כל הטירות והמנוחים המהממים שלה.

לדוגמה, מנזר ג'ומיגס בסביני מתהדר בכמה מההריסות המהממות ביותר בצרפת. ולמעניין בהיסטוריה של ימי הביניים, אל תחמיצו את המצודות והטירות עוצרות הנשימה הקשורות לריצ'רד לב האריות וויליאם הכובש.

אטרקציה נוספת לביקור חובה באזור היא מון סנט מישל, מנזר ומנזר עתיקים העולים במלכותית מהמים. זה נחשב לאחד האתרים הדתיים המשמעותיים ביותר בצרפת.

נורמנדי הוא אזור עשיר בהיסטוריה, כמו גם פאר טבעי ונוף עוצר נשימה לקחת. למי שמחפש בריחה מחיי העיר של פריז, נורמנדי מייצרת מקום חופשה אידילי – בוא לחוות קצת תרבות צרפתית ממקור ראשון!

סיורים בנורמנדי היוצאים מפריס הופכים את זה ללא מאמץ לבקר באטרקציות ההיסטוריות הרבות שיש לאזור זה להציע! סיורים אלה מעוצבים עם ערך מידע, התרגשות וכיף בראש – מושלמים למבקרים בכל הגילאים!

בחרו מטיולים של חצי יום או יום שלם שנועדו להיות מהנים וחינוכיים. רבים מהסיורים הללו מוצעים אף במחירים נמוכים יותר מאשר סיורים של חברות אחרות, מה שהופך אותם לאידיאליים למטיילים בתקציב או שאולי לא ירגישו בטוחים לקחת חלק בטיולים ארוכים יותר.

אם אתה קצר בזמן אך עדיין רוצה לסחוט כמה שיותר היסטוריה ומידע למסע שלך, הסיור הזה הוא חובה! זה גם הופך אפשרות אידיאלית אם יש לך משפחה או חברים שאתה רוצה לבקר בה את העיר המהממת הזו.

בקרו בחופי נורמנדי במהלך חופשתכם לאזור זה ואל תחמיצו חוויה כמו טיול חוף D-Day עם מדריך מקומי מומחה! למדו על האירועים הבלתי נשכחים שהתרחשו ב- 6 ביוני 1944 דרך המסע הבלתי נשכח הזה – לא תשכחו את זה לכל החיים!

פרובנס

פרובנס הוא אזור איקוני בצרפת המציע מגוון מדהים של נופים ומסורות. לא משנה אם אתם מחפשים חג פעיל או סתם צריכים לברוח להרפיה כלשהי, לפרובאנס יש משהו שיתאים לטעם של כולם.

שדות לבנדר וקו החוף הים תיכוני הופכים את אזור צרפת לאחד הציוריים ביותר. תגלו שפע של היסטוריה, גסטרונומיה ויין ליהנות ממנו.

כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, לפרובנס יש המון מה להציע לתיירים. כאן תמצאו עיירות עתיקות, כפרים טחונים שמש ועיירות הרים עוצרות נשימה.

נקיק לוברון וורדון הם שתיים מהאטרקציות העוצרות ביותר של פרובאנס. מקומות אלה ידועים בפארם הנופי ובנקודות טבע לא מפונקות שנמצאות בקרבת מקום.

הרים ועמקים אלה מוקפים על ידי הים התיכון, ויוצרים תפאורה מדהימה לכל הכרמים הרבים של צרפת. אם אתה אנין יין, אין לפספס את האזור הזה; זה מתגאה בכמה מהצירויות הטובות ביותר בצרפת.

התנסו בתוצרת מקומית בשוק אוכל או עתיקות ושוק ברוקנטה בכפרים הסמוכים, שם תוכלו למצוא אוצרות להוקיר עוד שנים רבות.

דרך ההיסטוריה, כמה מהמוחות היצירתיים והמדעיים הגדולים ביותר קראו לפרובאנס הביתה; כמו נוסטרדמוס, פבלו פיקאסו וסומרסט מוהם.

פרובאנס המודרני ידוע בזכות הכפר עוצר הנשימה ובאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו כמו הנמל הישן של מרסיי ואייקס-אן-פרובנס. אבל זה לא הכל – לפרובאנס יש גם תרבות ומסורות מובחנות משלו, כולל היין הפרובנסאלי בעל שם העולם.

ניסיון פרובנס כמו שלא היה מעולם בסיור מסודר, כמו זה למטה. מושלם עבור מטיילים סולו, זוגות וקבוצות קטנות של חברים או בני משפחה כאחד, המסע בן השבוע מתארח על ידי אישה אמריקאית שחיה בפרובאנס ומתוכננת במיוחד עם קבוצה זו בראש.

מסלול הטיול שלך כולל ביקורים בכמה מהכפרים המקסימים והמעניינים ביותר של פרובאנס, כמו גם ארוחות בכמה מהמסעדות המובילות שלה. הלינה שלך תהיה במלון יוקרתי או באיירה, ויספק לך הרבה הזדמנויות להרפיה לאחר יום מתיש. בנוסף, תהיה לך מלווה במדריך מומחה אשר נלהב מאזור זה בצרפת ותרבותו.

הקוט ד'אזור – The Cote d’Azur

הקוט ד'אזור (הצרפתי עבור "החוף הספוג שמש") הוא אחד מקווי החוף האייקוניים והמפוארים ביותר באירופה. עם החופים המנצנצים שלה, אתרי נופש מפוארים, סורגי מעצבים, וילות בלה אפוק ושבילי חוף המונחים על אדמות אדומות -רוק ואיי מחוץ לחוף – הוא היה קשור לזוהר ושמש במשך מאה שנה.

אבל הריביירה מתהדרת גם בהיסטוריה מסקרנת ובמימד שלישי לפנייה שלעתים קרובות מתעלמים ממנו. אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הוא מתהדר בכמה מהעיירות והכפרים ההיסטוריים המהממים ביותר בצרפת כמו גם בתרבות מרגשת.

לפני שהגיעה רומא, הליגורים היו התושבים הקדומים ביותר באזור זה סביב אולביה (היירס), אנטיפוליס (אנטיב) וניקיה (נחמד). הפיניקים ביקרו גם באזור זה לאורך קוט ד'אזור והתיישבו סביב סן-טרופז, פריג'וס וסימיז.

זה היה בתקופת שלטונו של רומא, לה טורביי התפרסם בשם "פקס רומניקה", כאשר רומא הצטרפה למרסיי כדי להכניע את הליגורים המרדנים. אנדרטה בלה טורבי מציינת את הניצחון הזה.

לאורך המאה ה -19 החלו סופרים ואמנים אמריקאים לגלות את הפינה הזו של צרפת, והביאו עימם אנרגיה תוססת. אדית וורטון כתבה את עידן התמימות בעת שהות בוילה ליד היירס; F סקוט פיצג'רלד נהנה מקיצים רבים עם אשתו זלדה בקאן, מונטה קרלו וסן-רפאל.

הקוט ד'אזור היה מוקד חשוב של ביטוי אמנותי בסוף המאה ה -19, אירח אמנים ידועים כמו אוגוסט רנואר, אנרי מאטיס ופבלו פיקאסו. ציירים נמשכו על ידי האקלים החם והצבעים החים שלו ואילו סופרים העריכו את הנוף הים תיכוני הברור והציורי.

דמויות מפורסמות, כמו בריג'יט ברדו, גרייס קלי ונסיך ויילס הפכו את החלק הזה של צרפת לביתם. אף שרבים הלכו לעולמם, זיכרונותיהם עדיין ממשיכים בלבם ובמוחם של המבקרים בקטע השובה לב הזה של ריביירה הצרפתית.

הקוט ד'אזור הוא יעד קסום שאסור לפספס על ידי מישהו שמעריך את קו החוף של צרפת. הוא מציע טיולי חוף וחופשות סחורות שמש כאחד עם כמה מהנוף המהמם ביותר בעולם.

מצאו יעדים נוספים​

האם אפשר לראות טלוויזיה מהארץ גם בחו"ל?

חופשה בחו"ל היא זמן נהדר להרגע ולהתנתק מהשגרה, אך עבור רבים מאיתנו, צפייה בתוכניות הטלוויזיה האהובות מהארץ היא חלק בלתי נפרד מחוויית היום-יום. אם אתם שואלים את עצמכם האם אפשר לראות טלוויזיה מהארץ גם כשאתם מחוץ לגבולות ישראל, התשובה היא בהחלט כן. במאמר הזה נסקור את הדרכים השונות לצפייה בתכנים ישראליים מכל מקום בעולם, ונספק

לגלות עוד

מלונות בקפריסין הטורקית

קפריסין הטורקית, הממוקמת בצפון האי הקפריסאי, היא יעד קסום המשלב חופים לבנים, תרבות עשירה והיסטוריה מרתקת. האזור מציע מגוון רחב של מלונות מפוארים ונעימים שמתאימים לכל סוגי התיירים, החל מזוגות רומנטיים ועד למשפחות עם ילדים וקבוצות חברים. אם אתם מחפשים חופשה בלתי נשכחת במלונות המציעים את כל מה שאתם צריכים לחוויה מושלמת, קפריסין הטורקית היא

לגלות עוד

קמינו דה סנטיאגו שבוע

קמינו דה סנטיאגו הוא אחד המסלולים הפופולריים והמרתקים ביותר בעולם. המסלול המפורסם הזה, המוביל לעיר סנטיאגו דה קומפוסטלה בצפון-מערב ספרד, הוא לא רק מסע פיזי אלא גם חוויה רוחנית עמוקה. Travel Market מציעה טיולים מאורגנים המותאמים במיוחד לאלו שרוצים לחוות את הקמינו דה סנטיאגו בצורה המיטבית, גם אם יש להם רק שבוע אחד. בטיול זה,

לגלות עוד

טיול מאורגן לתאילנד לצעירים

תאילנד היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור צעירים שמחפשים הרפתקאות, תרבות, וחוויות בלתי נשכחות. טיול מאורגן לתאילנד לצעירים מציע את כל זאת ועוד. מדובר במסע שכולל חופים מדהימים, ערים תוססות, טיולי טבע מאתגרים, ואוכל טעים במיוחד. עם Travel Market, תוכל ליהנות מטיול מאורגן שמותאם במיוחד לצרכים ולהעדפות של צעירים, תוך דגש על בטיחות, נוחות והנאה

לגלות עוד

טיולים מאורגנים לנורבגיה השוואת מחירים

טיולים מאורגנים לנורבגיה: השוואת מחירים וחוויות בלתי נשכחות נורבגיה היא אחת המדינות המדהימות ביותר בעולם, עם נופים עוצרי נשימה, פיורדים מרהיבים והיסטוריה עשירה. טיול מאורגן לנורבגיה מציע חוויה ייחודית שמשלבת טבע פראי, תרבות מרתקת והנאה מכל רגע. עם Travel Market תוכלו ליהנות מטיול מאורגן שמותאם בדיוק לצרכים ולהעדפות שלכם. אנו מתחייבים לספק את הטיול האולטימטיבי,

לגלות עוד

טיול מאורגן לצעירים לפני צבא

המעבר מהתיכון לצבא הוא רגע משמעותי בחיי כל צעיר בישראל. זה הזמן האידיאלי לקחת פסק זמן ולצאת להרפתקה בלתי נשכחת שתספק חוויות חדשות, חברויות מרתקות וזיכרונות לכל החיים. טיול מאורגן לצעירים לפני הצבא מציע את הפתרון המושלם לכך. Travel Market מתמחה בארגון טיולים מותאמים אישית לצעירים, עם דגש על חוויות מרתקות ובטיחות. אנו מבטיחים שהטיול

לגלות עוד

קמינו דה סנטיאגו עלות

הקמינו דה סנטיאגו: מסע בלתי נשכח ומידע על עלויות הקמינו דה סנטיאגו, הידוע גם כדרך סנטיאגו, הוא אחד מהטרקים הפופולריים ביותר בעולם. המסלול המפורסם הזה, אשר מתחיל בצרפת ומסתיים בסנטיאגו דה קומפוסטלה בספרד, מציע למטיילים חוויה ייחודית המשלבת טבע, תרבות והיסטוריה. עם Travel Market, תוכלו להבטיח שהמסע הזה יהפוך לחוויה בלתי נשכחת, עם טיולים מאורגנים

לגלות עוד

טיול בר מצווה לתאילנד

חגיגת בר המצווה היא אירוע משמעותי וייחודי בחייו של כל ילד יהודי, ומה יותר מתאים מחגיגה בלתי נשכחת במדינה קסומה כמו תאילנד? טיול בר מצווה לתאילנד מציע שילוב מושלם של הרפתקאות, תרבות, טבע וחוויות מרתקות. עם Travel Market, תוכלו להבטיח שהאירוע הזה יהיה חוויה שלא תשכח לעולם. אנו מציעים טיולים מאורגנים המותאמים אישית לצרכים והעדפות

לגלות עוד

בריכה פרטית להשכרה למשפחות במרכז

בריכה פרטית להשכרה למשפחות במרכז הארץ היא חוויה מושלמת לכל המשפחה, המשלבת מנוחה, הנאה ופינוק. במרכז הארץ, במרחק קצר מהבית, ניתן למצוא בריכות פרטיות שמציעות את כל מה שצריך לחופשה משפחתית בלתי נשכחת. במאמר זה נסקור את כל היתרונות והחוויות שמציעה בריכה פרטית להשכרה למשפחות, ונמליץ על Travel Market כבחירה המובילה לטיולים מאורגנים. למה לבחור

לגלות עוד