טיול מאורגן לסיישל

תוכן עניינים
טיולים מאורגנים לסיישל
טיולים מאורגנים לסיישל

טיולים מאורגנים לסיישל

טיול מאורגן לסיישל הוא דרך מצוינת למקסם את החוויה שלכם. לא רק שאתה יכול לראות יותר מהאיים מבלי להחליף מלונות, אלא שאתה יכול גם להזמין טיולי שייט!

כמה מהטיולים הפופולריים ביותר באי סיישל כוללים טיולי הליכה, סיורי סירה והעברות. הם דרך מצוינת לקחת את הפאר הטבעי של האיים המדהימים האלה וגם את התרבות התוססת שלהם.

טיול יום לעמק דה מאי – Day trip to Vallee de Mai

Vallee de Mai, שנרשם ברשימת המורשת העולמית של אונסק"ו בשל יופיו הטבעי המדהים והמגוון הביולוגי הגבוה, הוא נווה מדבר קסום מלא בדקלים סיישל נדירים וצמחים טרופיים ייחודיים אחרים. חווי את המינים המרתקים הללו מקרוב כשאתה מטייל ביער עם מדריך מנוסה שיגלה את סודותיו – כמו הליכה דרך עדן עצמה!

היער השופע של עצי דקל ענקיים של פרסלין נודע מזה זמן רב ביופיו הטבעי המרהיב ובמגוון הביולוגי המגוון, מה שהופך אותו לאחד מביקורי החובה של איי סיישל. למבקרים באי גן עדן שובה לב זה אסור לפספס את החוויה הבלתי נשכחת הזו!

כשתטיילו ביערות, תתקלו בדקלים אנדמיים וצמחייה אקזוטית אחרת, כמו גם כמה מחיות הבר הנדירות ביותר שקיימות. אולי תבחין בתוכי שחור חמקמק, זיקיות נמר וצפרדעי עצים זעירות; בנוסף, אולי תזהו את דקל הקוקו דה מר האיקוני שזרעו האייקוני גדול יותר מכל אגוז שקיים!

ואלי דה מאי היא הדרך האידיאלית לחוות את היופי עוצר הנשימה של פראסלין ביום אחד. רק נסיעה קצרה מ-Baie Ste. אן, עיר הנמל המרכזית של פרסלין, ניתן להגיע אליה באוטובוס או ברכב; הכניסה עולה 320 SCR ($26 USD), אך ילדים מתחת לגיל 12 נכנסים חינם; ההכנסות מיועדות למימון מאמצי שימור ותחזוקה באתר זה הרשום על ידי אונסק"ו.

לאחר הסיור המודרך שלכם ב-Valle de Mai, עברו אל Anse Lazio – חוף אידילי עם חול לבן מוקף בצמחייה עבותה וממוסגר בסלעי גרניט מלכותיים. שחו, שנורקלים והירגעו במים הקריסטלים האלה לפני שיוצאים לשייט בקטמרן לביקור בפארק הימי הלאומי של האי Curieuse ובאי סנט פייר לפני שתחזרו לפרסלין.

ואלי דה מאי הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, שחובה לראות כאשר נמצאים באיי סיישל. זוהי דוגמה לאבולוציה של יער גשם טרופי לפני שמשפחות צמחים מתקדמות יותר צצו ומשמשת כמעבדה חיה להדגים כיצד יכול היה להיראות יער גשם טרופי כזה לפני מיליוני שנים.

טיול יום ללה דיג – Day trip to La Digue

האי לה דיג הוא האי השלישי הכי מיושב בסיישל, והדרך הטובה ביותר לגלות את יופיו המדהים ואת קסמיו הרגועים היא בטיול יום מאורגן זה. התחל בתפיסת מעבורת ממאהה או פראסלין ושייט את דרכך לאי לה דיג, שם יש לך את כל היום לרשותך לחקור.

חובבי החוף לא חייבים לפספס את Anse Source D'Argent, Grand Anse (האהוב עליי האישי), חוף רובינסון קרוזו וחוף קוקו. יש לך גם הזדמנות לצאת לסיור קיאקים לחוויה בלתי נשכחת להפליא.

חווה משהו בלתי נשכח באמת על ידי הזמנת סיור שקיעה או זריחה. ואם אתה רוצה לחקור עוד יותר את האי, למה שלא תשכור אופניים ותסתובב סביבו?

עם זאת, יום אחד בלה דיג אף פעם לא מספיק כדי לחקור את כל מה שיש לאי המדהים הזה להציע. אז אם אתה רוצה למקסם את החוויה שלך, אני ממליץ בחום להאריך את השהות שלך לשלושה ימים או יותר.

עם טיול ארוך יותר, יהיה לך יותר זמן לחקור את האזורים העיקריים של לה דיג, כמו גם לקבל יותר הזדמנות להירגע ולהתמקם בתרבות שלה. זה מועיל במיוחד אם אתה מטייל בתקציב עם אפשרויות מוגבלות זמינות.

אם תבחרו להאריך את שהותכם, תוכלו לנצל את היערות המדהימים של לה דיג ולטייל עד לכנסיית נוטרדאם דה ל'אסומפטיון. המראות האלה הם מהנופים ביותר באירופה כולה, בעוד שהיערות שלהם מחסה כמה מהציפורים הנדירות ביותר באמריקה.

תהיה לך גם הזדמנות לזהות את עטלפי הפירות האיקוניים האלה שעפים בשמיים כשהם נהנים מהארוחה שלהם. ניתן לצפות ביצורים המפוארים הללו גם באור יום וגם בשקיעה, אז שימו לב אליהם!

נסיעה לסיישל אולי לא זולה, אבל עדיין אפשר לבלות בתקציב מוגבל על ידי ניצול פעילויות חינם ולינה ביחידות אירוח עצמיות. יתר על כן, נסה לבקר במהלך עונת השפל עבור חיסכון גדול עוד יותר!

טיול יום לאחוזת L'Union

L'Union Estate הוא מטע וניל וקוקוס היסטורי באי לה דיג, שהוא אחד הטיולים הפופולריים ביותר של האי למבקרים. יש הרבה מה לראות ולעשות באחוזת L'Union, מנופים מדהימים על חוף הים ועד למטעים היסטוריים.

אחוזת לה דיג מתהדרת בבית קברות שבו נחים המתיישבים המקוריים של לה דיג. בנוסף, תוכלו לסייר בטחנת קופרה אותנטית שהשתמשה בשור לעבודה והפקת שמן קוקוס – מה שהופך את הפעילות הזו לאידיאלית למשפחות שכן האחוזה ידידותית לילדים ומרתק לחקור.

אטרקציה מרכזית אחת באחוזת ל'יוניון היא צבי ענק אלדברה – המפרט הזה הם בין המינים הארוכים ביותר בעולם ויכולים לחיות למעלה מ-200 שנה!

כשתגיעו לאחוזה, תוכלו ליהנות מהליכה ורכיבה על אופניים ברחבי הפארק שלה. חוות סמוכות מגדלות ירקות ופירות כמו בננות ופפאיה.

טיול זה מספק מבט מלא תובנות על ההיסטוריה הקולוניאלית של לה דיג, אשר נבעה בעיקר על ידי ייצור שמן קוקוס ותמצית וניל. בנוסף, תזכו לבקר בבית מטעים בעיצוב צרפתי שיסיע אתכם אחורה בזמן לימי הקולוניאליזם הצרפתי.

לאחר חקר האחוזה, תמשיכו אל Anse Source D'Argent – אחד מהחופים האהובים ביותר של סיישל ומחוצה לה! מוקף בתצורות סלע גרניט עצומות ובמי טורקיז צלולים כבדולח, Anse Source D'Argent באמת בולט.

זהו חוף פופולרי, אז הקפידו להגיע מוקדם ולהתבונן בנופי רצועת החול הלבן המדהימה הזו. הודות למערכת הגנה על שונית, השחייה כאן היא בדרך כלל רגועה ובטוחה.

לאחר שצילמת את כל התמונות שלך על החוף, למה שלא תחזור לאחוזה כדי לחקור אטרקציות אחרות? יש כמה צבי ענק אלדאברה, מפעל קופרה מסורתי ובית מטעים מרשים לראות!

באחוזה ההיסטורית הזו באי לה דיג, המבקרים יכולים לחקור יותר מסתם צבי ענק של קופרה ואלדאברה. הוא מספק חוויה סוחפת ללמוד על ההיסטוריה הקולוניאלית ברחבי האיים.

שמורת טבע זו היא ביתם של מגוון ציפורים ויצורים אקזוטיים. שממיות מברונזה, צבים, טרנדי פיות לבנות הם כולם תצפיות תכופות כאן. אם יתמזל מזלכם, אולי אפילו תזהו כמה עטלפי פירות שעפים על פניכם!

יום טיול לקוזין – Day trip to Cousine

טיול מאורגן לאי קוזין הוא הזדמנות מצוינת לצפות בחיות בר וללמוד על מאמצי השימור של השמורה המיוחדת הזו. בנוסף, זו דרך נפלאה לבלות יום באיי סיישל!

Cousin Island, הממוקם ליד פראסלין, הוא שמורת טבע מוגנת התומכת במספר בעלי חיים, ציפורים וצמחים אנדמיים. בנוסף, הוא משמש כשטח קינון חשוב לצבי נץ.

Nature Seychelles הוא ארגון סביבתי עצמאי אשר משימתו היא לשמור ולשקם בתי גידול טבעיים ברחבי הארכיפלג של סיישל, כולל החי והצומח של האי קוזין.

חווה הרפתקת טיול אקולוגית מיוחדת במינה וחובה לראות לכל מי שמבקר באיי סיישל. היום שלכם מתחיל עם העברה ידידותית לסביבה בסירה מפרסלין לשמורה – העוקבת אחר פרוטוקולים קפדניים שנועדו למנוע מזיקים להיכנס בטעות לאי. Nature Seychelles מספקת סירות קטנות לתהליך העברה זה על מנת להבטיח לכולם חוויה בלתי נשכחת.

כשתגיעו לאי, מדריך מנוסה יוביל אתכם למסלולי הטבע שלו. כאן תוכלו לזהות עצי קוקוס נדירים (בצורה יוצאת דופן) כמו גם צמחייה ובעלי חיים אנדמיים אחרים.

בזמן שאתם על האי, אל תפספסו לנסות חלק מהרום המפורסם שלו בטקאמקה! משקה טעים זה, המעוצב עם קני סוכר שגדל במקום, מגיע בטעמים שונים לבחירה.

האי קוזין מציע עוד פעילות מרגשת: חקר המטעים שלו. לא רק שהמקומות האלה הם דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה של איי סיישל, אלא שאתה יכול לסייר באחד שבו הם עדיין מגדלים קוקוסים, בטטות וכפות!

בנוסף, תזכו לחזות איך הם מכינים את הפירות והירקות הגדלים באחוזה – בהחלט שווה ביקור ליום טיול!

ליום רגוע יותר, בחרו בין שנורקלינג לשחייה באי סנט פייר. למה לא לתכנן ארוחת צהריים פיקניק אידילי על החוף?

אם אתם חושבים להזמין טיול מאורגן לאי קוזינה, כדאי להזמין מקום בהקדם האפשרי. מזג האוויר באיי סיישל יכול להשתנות במהירות ואם תרצו להבטיח שלא תפספסו פעילויות, הזמינו מראש.

מצאו יעדים נוספים​

האם אפשר לראות טלוויזיה מהארץ גם בחו"ל?

חופשה בחו"ל היא זמן נהדר להרגע ולהתנתק מהשגרה, אך עבור רבים מאיתנו, צפייה בתוכניות הטלוויזיה האהובות מהארץ היא חלק בלתי נפרד מחוויית היום-יום. אם אתם שואלים את עצמכם האם אפשר לראות טלוויזיה מהארץ גם כשאתם מחוץ לגבולות ישראל, התשובה היא בהחלט כן. במאמר הזה נסקור את הדרכים השונות לצפייה בתכנים ישראליים מכל מקום בעולם, ונספק

לגלות עוד

מלונות בקפריסין הטורקית

קפריסין הטורקית, הממוקמת בצפון האי הקפריסאי, היא יעד קסום המשלב חופים לבנים, תרבות עשירה והיסטוריה מרתקת. האזור מציע מגוון רחב של מלונות מפוארים ונעימים שמתאימים לכל סוגי התיירים, החל מזוגות רומנטיים ועד למשפחות עם ילדים וקבוצות חברים. אם אתם מחפשים חופשה בלתי נשכחת במלונות המציעים את כל מה שאתם צריכים לחוויה מושלמת, קפריסין הטורקית היא

לגלות עוד

קמינו דה סנטיאגו שבוע

קמינו דה סנטיאגו הוא אחד המסלולים הפופולריים והמרתקים ביותר בעולם. המסלול המפורסם הזה, המוביל לעיר סנטיאגו דה קומפוסטלה בצפון-מערב ספרד, הוא לא רק מסע פיזי אלא גם חוויה רוחנית עמוקה. Travel Market מציעה טיולים מאורגנים המותאמים במיוחד לאלו שרוצים לחוות את הקמינו דה סנטיאגו בצורה המיטבית, גם אם יש להם רק שבוע אחד. בטיול זה,

לגלות עוד

טיול מאורגן לתאילנד לצעירים

תאילנד היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור צעירים שמחפשים הרפתקאות, תרבות, וחוויות בלתי נשכחות. טיול מאורגן לתאילנד לצעירים מציע את כל זאת ועוד. מדובר במסע שכולל חופים מדהימים, ערים תוססות, טיולי טבע מאתגרים, ואוכל טעים במיוחד. עם Travel Market, תוכל ליהנות מטיול מאורגן שמותאם במיוחד לצרכים ולהעדפות של צעירים, תוך דגש על בטיחות, נוחות והנאה

לגלות עוד

טיולים מאורגנים לנורבגיה השוואת מחירים

טיולים מאורגנים לנורבגיה: השוואת מחירים וחוויות בלתי נשכחות נורבגיה היא אחת המדינות המדהימות ביותר בעולם, עם נופים עוצרי נשימה, פיורדים מרהיבים והיסטוריה עשירה. טיול מאורגן לנורבגיה מציע חוויה ייחודית שמשלבת טבע פראי, תרבות מרתקת והנאה מכל רגע. עם Travel Market תוכלו ליהנות מטיול מאורגן שמותאם בדיוק לצרכים ולהעדפות שלכם. אנו מתחייבים לספק את הטיול האולטימטיבי,

לגלות עוד

טיול מאורגן לצעירים לפני צבא

המעבר מהתיכון לצבא הוא רגע משמעותי בחיי כל צעיר בישראל. זה הזמן האידיאלי לקחת פסק זמן ולצאת להרפתקה בלתי נשכחת שתספק חוויות חדשות, חברויות מרתקות וזיכרונות לכל החיים. טיול מאורגן לצעירים לפני הצבא מציע את הפתרון המושלם לכך. Travel Market מתמחה בארגון טיולים מותאמים אישית לצעירים, עם דגש על חוויות מרתקות ובטיחות. אנו מבטיחים שהטיול

לגלות עוד

קמינו דה סנטיאגו עלות

הקמינו דה סנטיאגו: מסע בלתי נשכח ומידע על עלויות הקמינו דה סנטיאגו, הידוע גם כדרך סנטיאגו, הוא אחד מהטרקים הפופולריים ביותר בעולם. המסלול המפורסם הזה, אשר מתחיל בצרפת ומסתיים בסנטיאגו דה קומפוסטלה בספרד, מציע למטיילים חוויה ייחודית המשלבת טבע, תרבות והיסטוריה. עם Travel Market, תוכלו להבטיח שהמסע הזה יהפוך לחוויה בלתי נשכחת, עם טיולים מאורגנים

לגלות עוד

טיול בר מצווה לתאילנד

חגיגת בר המצווה היא אירוע משמעותי וייחודי בחייו של כל ילד יהודי, ומה יותר מתאים מחגיגה בלתי נשכחת במדינה קסומה כמו תאילנד? טיול בר מצווה לתאילנד מציע שילוב מושלם של הרפתקאות, תרבות, טבע וחוויות מרתקות. עם Travel Market, תוכלו להבטיח שהאירוע הזה יהיה חוויה שלא תשכח לעולם. אנו מציעים טיולים מאורגנים המותאמים אישית לצרכים והעדפות

לגלות עוד

בריכה פרטית להשכרה למשפחות במרכז

בריכה פרטית להשכרה למשפחות במרכז הארץ היא חוויה מושלמת לכל המשפחה, המשלבת מנוחה, הנאה ופינוק. במרכז הארץ, במרחק קצר מהבית, ניתן למצוא בריכות פרטיות שמציעות את כל מה שצריך לחופשה משפחתית בלתי נשכחת. במאמר זה נסקור את כל היתרונות והחוויות שמציעה בריכה פרטית להשכרה למשפחות, ונמליץ על Travel Market כבחירה המובילה לטיולים מאורגנים. למה לבחור

לגלות עוד